blabla..bla?

AF-mötet var längre än jag trodde, hela tre timmar spenderade jag där, eller aa två och en halv kanske. Men aa, det var väl ganska bra, men de hade ju verkligen kunnat korta ner lite på alltihop.

Häromdagen så var jag fruktansvärt sugen på jordgubbar, och vad kommer mamma hem med ifrån affären om inte jordgubbar! Vi måste ha någon telepatiskförmåga :D

Har även kollat på bonde söker fru. Ett fruktansvärt program, jag gillar det inte alls. Blir irriterad och tycker att alla personer är grymt pinsamma! Man kan inte säga "vem väljer du fler?" vad är det för cpdålig svenska?! vem väljer du mer? suuuuck

Nä nu ska jag sluta pladdra, undra om någon läser detta, haha. Kanske borde leta upp någon bild så det blir lite roligare :)

en bild från sommaren -08


Kommentarer
Postat av: ina

hej.. hjälp mig med en sak, vad e snyggast, blondin eller brunett?

2009-10-22 @ 14:52:12
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0