synfelsbidrag?

Min dag idag har bestått av Gossip Girl. Lånat den andra säsongen av Anna. Lovely.

Klockan 16.00 bär det av till Optikern. Måste ha nya linser. Sjukt egentligen hur mycket pengar det kostar! Det är konstigt. För det är ingenting jag kan leva utan. Jag kan inte direkt springa runt blind. Dessutom är det inget jag valt själv heller. Okej det vore konstigt om någon valde själv att ha synfel.

Visst jag kan ha glasögon men de kostar oxå. Inte lite heller. Borde man inte få bidrag eller något för att man har synfel? haha. Lätt att när jag blir rik så ska jag skapa ett sånt bidrag till unga.. eller något.

Lite bitter? hahahaaha
För att göra det hela lite gladare slänger vi in en låt! Visste inte riktigt vad jag skulle ha för något. Så sprang jag på denna på youtubes framsidan. Helt okej, gillar beatsen.

Zacke - Spela mig på radion (feat. Movitz)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0