my love

Sitter och funderar hur fan jag ska starta mitt inlägg. Hej, Tjo eller Hallå bloggen? Allt låter ju gör töntigt! haha, skit samma.. Igår var en väldigt bra kväll! Jag som knappt tänkt följa med, jag ångrar mig verkligen inte! Daniela, Jessica och jag är en bra trio, detta måste göras om!

Snart om sådär en trekvart, så så.. hihi sitter jag hos Pinnen! Det är helt otroligt, äntligen ska man få träffa älsklingsungen igen. Om jag bara lyckas hoppa in i duschen snart, höhö.

Jag och Pinnen i somras. Snyggt!


Kommentarer
Postat av: jessica

gårdagen var jätte rolig med en sådan trio så går det inte att ha en misslyckad kväll. :D

2009-11-29 @ 15:43:08
Postat av: pinnen

Åh underbart.. hihihihihihihihi saknar dej stumpesöta du.. snyggbild för övrigt.. haha

2009-12-01 @ 00:04:26
URL: http://clarizapinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0