lördag

Ikväll ska jag på gratis bio med kusinvitamin. Jag gillar gratissaker! Inglourious Basterds blir det. Kollade nyss upp lite om filmen, Brad Pitt är med och filmen utspelar sig under andra världskriget.. Verkar helt okej, hade nog inte sett den om det inte varit gratis. Men so what.

Senare under kvällen har jag ingen aning om vad som händer. Känner för att göra något. Filmen är visserligen två och en halv timma. Men den börjar klockan sju, så klockan halv tio är kvällen fortfarande ung ;)

Läser den fjärde och sista boken av twilight serien. Måste säga att den har en så bra handling att man blir fängslad direkt. Det är riktigt svårt att slita sig. Som jag sagt tidigare, om du inte läst böckerna, gör det!

Önskar alla en underbar helg, det ska iaf jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0