lill-lördag!

Phu, nu är jag trött. Har varit vaken sen åtta. Tandläkaren ville ta en titt på mina tänder. Fy fan, ligga under så starka lampor när man nyss har vaknat är ingen hitt. Att hon också mummlar hela tiden när jag har massa slangar i munnen och förväntar sig för det första att jag ska höra och för det andra att jag ska svara. Tandläkare är allt knasiga. Känns som om jag har bott hos tandläkaren den senaste tiden. Men nu är tänderna fina.

Har varit i Borås med Josefine idag. En bra dag, med mycket skratt. Hittade dock inget att köpa. Nu är jag helt slut, är inte van vid att gå upp så tidigt, haha. Dessutom fick jag för mig att dansa lite i mina zebra-leggins. Ja fråga mig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0