00:00

Jag har funderat på en grej. Jag skulle vilja vara med i en olycka. (nej jag vill inte dö!) Men alltså, se hur det är. Tänk att vara med i en stor olycka, och klara sig. Fatta vad man får uppleva. Få känna smärtan, fatta hur traumatiskt det verkligen är. Kunna släppa allt, för det enda viktiga är att bli bra. Okej, jag skulle inte vilja vara med i en och typ förlora min arm. Men vara med i en, skada mig lindrigt, men ändå tillräckligt allvarligt för att det ska märkas. Inte oj, jag har lite ont i min armbåge. Det räknas inte.. hahaha

Okej det var inte jag själv som väckte denna tanken, men jag tyckte den var sjuk först, men nu har jag funderat mer och mer. Det vore faktiskt ganska häftigt.

Hahahaha, nu låter det precis som om jag tänker skada mig, men aldrig i livet. Jag är livrädd för att göra det. Men det är kul att leka med tanken. Eller nej. Alltså jag borde radera inlägget för det är säkert ingen som fattar. Alla tycker nog jag är sjuk i huvudet nu, men det är jag ju så. Nu ska jag sova snart. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0