ps. mycket text!

Hej hopp. Min dag har varit rätt krånglig. Åkte till Göteborg med Daniela och skulle hämta ut biljetterna, det funkar naturligtvis inte. Tanten i butiken säger att Trägårn har låst biljetterna på något konstigt vänster.. hm, okej kul klart. Jag ringer Trägårn och de säger att det inte är något fel, men att jag kan ringa Ticnet. Jag ringer Ticnet (observera att mina fingrar fryser ihjäl i sju minus) de säger att de ser att de är låsta.. Jaha, men lås upp de då?! Nä men hon säger att jag kan hämta biljetterna imorn på Trägårn. Okej, då måste jag alltså åka in till Göteborg på dagen och fixa biljetterna så vi säkert har dem. Hur ska jag hinna detta.. Suck!

Vi sätter oss i bilen, alla våra ärenden är klara men vi har inga biljetter. Precis när vi ska svänga av motorvägen ringer min telefon, Ticnet. Hon säger att hon har fixat biljetterna och att jag måste hämta de idag. Inte i på ett vanligt ATG-ombud utan Ticnet-ombud. Så det var bara till att vända och hämta biljetterna. Nu är de hemma, efter många om och men!

Våran resa som vi tänkte skulle ta kanske en två timmar, visade sig ta hela fem timmar. MAGNIFIKT



Träffade Johanna när jag kom hem, fick julklappar! Ett mini-pussel och en DVD. Vi kollade film och flötade pizza, det var jag värd idag :)

Kommentarer
Postat av: anonym ;)

toppenkväll <3 hihi

2010-01-01 @ 22:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0