känner hur det bränner ifrån tårna upp till hjärnan

Hade riktigt roligt igår. På förfesten snackade vi lite old memories och fy fan vilken bitch jag var när jag var mindre. Jag skäms för mig själv. haha! Nä men som tur är det borta nu, eller det är inte glömt, men förlåtet kanske man kan säga. Tur det!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, det var prat om en myskväll med lite tjejer. Får se hur det hela blir. Orkar inte riktigt planera något. Känner att jag skulle kunna sitta här i mina långkalsonger under filten hela dagen. Har ju trots allt en data, tv och cola framför mig hahaha. Nä men vi får se vad som händer :)


Känner mig lite halvsnurrig idag. Är på konstigt humör. Jag vet inte vad jag vill, eller jo helst vill jag ut och busa lite. Göra något man inte brukar göra. Något helt spontant.


Kommentarer
Postat av: pinnen

ÅÅÅÅÅÅH nått buuuuusigt, JAG VILL MED BUSA!

2009-12-26 @ 17:15:51
URL: http://clarizapinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0